Skip to main content
weg met het contactformulier

Weg met dat domme contactformulier op je site

Goed. Jouw website heeft dus een contactformulier. Dat lijkt heel logisch. Een bezoeker of klant moet toch contact met je kunnen opnemen, nietwaar?
 

Bovendien bevind je je in goed gezelschap. Ziggo heeft er één, de Bijenkorf en zelfs de Rijksoverheid. Volgens Google zijn er in NL meer dan 50.000 webpagina’s speciaal ingericht voor een contactformulier. Als die websites het allemaal hebben, dan moet het wel goed zijn.
 
Er kleeft echter één grote maar aan. Daar kom ik zo op terug…
(meer…)

Lees meer

7 tips voor beter converterende productbeschrijvingen

Laten we eerlijk zijn. Sommige productbeschrijvingen in webwinkels zijn zo saai, dat je spontaan begint te gapen. Ze gaan niet verder dan:

  • een beschrijving van wat je toch al ziet op de productfoto;
  • een opsomming van de eigenschappen van het product.

Neem bijvoorbeeld deze Brooker Tuniek van wehkamp.nl

 

Brooker Tuniek



Brooker Tuniek
“Deze dames tuniek van Brooker is gemaakt van soepel viscose en heeft een rond model en ronde hals. Door het instikken van de zijnaad worden de losse zijpanden en de korte mouw gevormd. De tuniek heeft voor een tekst print.”

Word jij warm van deze tekst? Nogal droog en feitelijk, vind je ook niet?

(meer…)

Lees meer